De lezeressen van Psychologies Magazine testten de collectie Advanced Night Repair

Het succes van Estée Lauder, een prestigieus merk dat de behoeftes van vrouwen goed aanvoelt, heeft veel te maken met de band die het merk wist op te bouwen met zijn vrouwelijke klanten. Onze lezeressen mochten het schoonheidsritueel van Advanced Night Repair uitproberen.

Toen Advanced Night Repair (ANR) gelanceerd werd in 1982, luidde dat een nieuw tijdperk in op het vlak van huidherstellende producten. Dankzij Estée Lauders decennialange ervaring op het gebied van DNA-repair en chronobiologie, blijft het serum een van de meest verkochte en performante producten uit de geschiedenis van het merk.

 

‘Estée Lauder is voor mij een van de grote cosmeticamerken. Een naam die wereldwijd bekendheid geniet’ (Frieda Baert)

De uitdrukking ‘je goed in je vel voelen’ kwam niet zomaar uit de lucht vallen. Een mooie huid is van cruciaal belang om ‘s morgens zelfverzekerd en optimistisch aan je dag te beginnen. En om een zacht velletje te krijgen, moet je het schoonheidsritueel vinden dat het beste bij jou past. De beloftes die Estée Lauder maakt zijn alvast realistisch, in lijn met het leven dat we leiden.

Word slapend mooi

‘s Morgens moeten we ons vaak haasten en blijft het schoonheidsritueel wat basic. Maar ’s avonds hebben we geen excuus en gaan we voor the works: zuiveringsmelk, lotion, serum, eye contour en gezichtscrème. Terwijl wij slapen, doen de producten hun werk. Ze neutraliseren een groot deel van de vrije radicalen, die verantwoordelijk zijn voor de veroudering van de huid. 

‘De crème is fijn om aan te brengen: ik heb het gevoel dat ik mijn gezicht voed met een kwaliteitsproduct’ (Anita)

De nacht is het ideale moment om de schade te herstellen die de huid overdag heeft opgelopen. Serum Advanced Night Repair, verrijkt met de technologie ChronoluxCB™, stimuleert het zuiveren van de huidcellen. Het serum hydrateert de huid en biedt bescherming tegen schadelijke invloeden van buitenaf. Het zorgt er bovendien voor dat de opvallendste tekenen van veroudering, zoals lijntjes, rimpels en een vale teint, minder snel te zien zijn.

‘Eindelijk een verzorgingsproduct met discreet parfum (mannen houden er niet van wanneer dat te fel geurt)! (Ingrid)

 

Goed voor de moraal!

Onze lezeressen zijn goed vertrouwd met het merk Estée Lauder, dat in de eerste plaats geassocieerd wordt met kwaliteitsproducten (80 %) en een zeker gevoel van luxe (70 %). 60% kent de collectie Advanced Night Repair via de officiële website, de sociale media, een reclamecampagne of een vriendin.

‘Mijn huid heeft een heldere teint en is goed gehydrateerd. Ik heb geen droge plekken meer zoals vroeger’ (Cindy Debaise)
‘Mijn rimpels en lijntjes lijken echt minder zichtbaar’ (Nathalie Richard)

Ons charmante panel volgde tien dagen lang het ANR-beautyschema. Als voorbeeldige leerlingen testten onze lezeressen het volledige gamma producten uit door ze minstens één keer per dag aan te brengen

‘Mijn huid trekt merkelijk minder, na het douchen bijvoorbeeld’ (Sarah De Ridder)
‘Mijn huid lijkt gezonder, jonger, frisser en minder vermoeid’ (Gaëlle Soenen)

Het Advanced Night Repair-schoonheidsritueel biedt een volledige verzorging aan en heeft effect op vijf domeinen: rimpels gladstrijken, hydrateren, beschermen tegen vervuiling, je huid versterken en die doen stralen. De onmiddellijke resultaten maakten onze lezeressen enthousiast: ‘Mijn teint is al veranderd’; ‘Ik heb meteen een strakker vel’; ‘Mijn huid is helder en goed gehydrateerd’; ‘Ik voel me minder verkreukeld als ik opsta’.

Als je in de spiegel kijkt ‘s morgens merk je duidelijk een verschil, en dat werkt motiverend. De dag kan beginnen!

‘De geltextuur van het serum is behoorlijk verrassend de eerste keer. Maar je huid voelt comfortabel en gehydrateerd aan, en je hebt een superlicht gevoel’ (Iman Malajeva)

www.esteelauder.com